mediapicture44

Sprzedaż prowadzona w sklepie internetowym ma największy potencjał pozyskania potencjalnych klientów. Globalna sieć to bowiem największy rynek świata. Pojawia się jednak oczywiste pytanie, a mianowicie jakie produkty dobrać do witryny, aby skutecznie przyciągnęły odbiorców? Odpowiedź na pytanie nie jest jednoznaczna. Najczęściej e-biznesmeni wybierają standardowy model funkcjonowania, a mianowicie produkują rzeczy typowo materialne, zdobywają je np. z hurtowni, czy od rodzimych producentów. To oczywiście wydłuża czas dostarczenia towaru finalnego do odbiorcy. Lepszy pomysł to produkt multimedialny, zdigitalizowany po to, aby konsument mógł od razu po zapłacie ściągnąć go na swój dysk twardy. Możesz prowadzić sprzedaż książek elektronicznych, kursów multimedialnych, platform do e-learningu, plików graficznych, szablonów stron www itp. Opcji jest naprawdę dużo, a natychmiastowa transakcja z dostarczeniem dobra zwiększa ogólne zaufanie do biznesów internetowych. Klasyczny model prowadzenia handlu w sieci przestaje się sprawdzać, bo konsumenci nie lubią za bardzo czekać na przesyłkę i jeszcze do niej dopłacać dodatkowe środki. Przemyśl dokładnie omówioną kwestię.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>